bip top
strona głowna redakcja rejestr instrukcja statystyka kontakt
menu
 

2006-08-04 13:10:08

Informacje o urzędzie


Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy od 1 stycznia 2000 roku podlega Staroście Słupeckiemu.
Jest zorganizowany w sposób następujący:

Działy:

  • Dział Ewidencji i Świadczeń
  • Centrum Aktywizacji Zawodowej
  • Dział Finansowo-Księgowy
  • Dział Organizacyjno-Administracyjny

oraz

  • samodzielne stanowisko pracy - Radca Prawny
  • wieloosobowe stanowisko pracy do spraw kontroli

 

PUP zatrudnia 29 pracowników etatowych, których wspierają pracownicy pracujący w ramach refundacji wynagrodzenia z Funduszu Pracy.

Generalnie PUP prowadzi swoją działalność w siedzibie Urzędu przy ul. Piastów 2 w Słupcy, którą wynajmuje od Spółdzielni Inwalidów "Przyjaźń". Jednak specyfikacja niektórych działów urzędu polega na pracy terenowej. Tak jest z pośrednictwem pracy, kiedy nasi przedstawiciele docierają do pracodawców w celu zdobycia ofert pracy dla bezrobotnych, oraz dotarcia do pracowników w celu prezentacji możliwości współpracy z Urzędem Pracy lub kiedy sprawdzamy zatrudnienie osób zatrudnionych w ramach refundacji z Funduszu Pracy oraz wykorzystanie pożyczek z Funduszu pracy.

Misją Urzędu jest stałe dążenie do poprawy sytuacji na lokalnym rynku pracy, troszczenie się o taki rozwój postaw, umiejętności i kwalifikacji mieszkańców, który zapewni im możliwie największe szanse na odpowiednie zatrudnienie, a pracodawcom pozyskanie najlepszych pracowników, tj. sprawny i skuteczny urząd administracji samorządowej realizujący wspólnie z partnerami ustawowe i własne działania na rzecz rozwoju lokalnego rynku pracy. Swoją misję Urząd realizuje poprzez świadczenie wysokiej jakości usług informacyjnych, pośrednictwa pracy, doradczych, szkoleniowych, finansowych i administracyjnych. Zadania realizuje zgodnie ze szczegółowymi warunkami realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski do Powiatowego Urzędu Pracy w Słupcy mogą być wnoszone:

  • osobiście w sekretariacie PUP w Słupcy w pok. 205 od poniedziałku
    do piątku w godz. od 7.00 do 15.00;
  • pocztą elektroniczną na adres: pup@pup-slupca.pl;
  • faxem na nr: 63 275 14 44;
  • pisemnie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy, ul. Piastów 2,
    62-400 Słupca
    ;
  • za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Powiatowego Urzędu Pracy w Słupcy na platformie – ePUAP /PUPSlupca/SkrytkaESP;
  • ustnie do protokołu.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Słupcy lub Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Słupcy  przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 14:00 do 16:00 w siedzibie Urzędu w Słupcy przy ul. Piastów 2.

Kierownicy działów przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słupcy.

Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą, jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek.

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

PODSTAWA PRAWNA

Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków regulują przepisy
art. 221-259 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania
i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).